FB

Är sällan inne på Facebook, men då jag är det roar jag mig främst med att göra tester som tidsfördriv eller tittar på andras sidor. Det bästa är dock att man smidigt kan få kontakt med gamla vänner och bekanta. Häromdagen blev jag exempelvis kontaktad av Charlott som jag träffade i USA för 10 år sedan men senare tappade kontakten med. Var riktigt kul att höra om hur hennes liv sett ut de senaste åren och att se kort på hennes familj : ) Har även förbättrat kontakten med mina släktingar Matilda och Emma som bor i London respektive Stockholms-trakten. Är verkligen kul att hålla kontakten med personer som har betydd/betyder något för en (har dock inget intresse av att hålla kontakt för saken skull, att umgås med någon som inte ger mig något eller med någon som enbart slukar energi).
Är nog dags att slå en signal till min barndomskompis Lisa och boka in en lunch..


   
Mina vackra kusinbarn Matilda och Emma

Ps inser att detta får mig att framstå som lastgammal så känner ett stort behov av att klargöra
att deras föräldrar (alltså två av mina kusiner) är i 50-års åldern och att de själva är jämngamla
med mig. Bara så att ni vet ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Superkul att vi har kontakt nu tycker jag! Man vill ju veta vad sina släktingar pysslar med;)

Kul att läsa din blogg med.

2008-08-28 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0