Flätat

080811

Tycker att det varit perfekt att fläta luggen i sommar för att få bort håret ur ansiktet. Minns att jag gjorde detta ofta då jag bodde i USA (10 år sedan nu!) och hade min lugg på utväxt. Finast tycker jag det är när flätan är tjock och då den syns mycket, vilket den gör bättre om man gör en utbakad. Har dock inte haft tålamod till det.


I övrigt var det min första arbetsdag idag efter semestern och det kändes faktiskt helt okej. Trots att jag älskar att vara ledig är det skönt med lite rutiner och att komma igång igen. Var inte så mycket möten idag heller så vi kollegor hade gott om tid att uppdatera varandra på det senaste och att äta en god lunch med härlig salladsbuffé till.


                  
Idag hade jag på mig skinnjacka från Zara,
blus från H&M och jeans från Monkie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0