Förberedelser

080422

Blir en liten tjejmiddag helgen efter att jag fyllt år och har funderingar på att köra på tema. Hade hoppats på att kunna komma över SATC-filmen till dess och ha filmvisning, men premiären är först i juni så jag får tänka om. Kommer iaf att bli inbjudningar innehållande en liten egentillverkad gåva. Skall ge mig ut och shoppa material efter jobbet idag. Visar när allt är klart.


Är alltid kul att samla tjejerna över en middag, drinkar och utgång. Frågan är bara vad man skall bjuda på. Sallader är alltid gott och lättsamt om man skall kombinera med utgång efteråt. Bjöd dock på pastasallad förra året så det känns fantasilöst. Är inne på att göra en buffé med lite olika smårätter, någon kycklingrätt eller lax. Får fundera vidare.

Något jag absolut måste innhandla är fler vinglas då vi inte har 10 av samma sort. Får bli något tillfälligt och enkelt bara. IKEA here I come! : )


Update: köpte ett par enkla vinglas på IKEA men fixade till dem med rosetter i tunt silverband runt foten vilket gav dem en helt annan känsla. Tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0