Lantlolla

080801

Mitt under sommarens två varmaste dagar befann vi oss på landet. Eftersom det knappt fläktade fick vi hålla oss inne under de mest stekande timmarna. I övrigt har vi jobbat lite på stugan, vaxat bilen, fiskat, grillat, chillat och varit ute några vändor med båten. Intog under dessa turer jetset-ställning längst fram och lapade sol med ett glas vin i handen. Såg dock inte så glamoröst ut eftersom jag försökte sträcka ut mig på en yta på 60x40cm, men skönt att vara ute på sjön iaf : )


Känns faktiskt skönt att vara tillbaka i stan eftersom det blivit mycket skog under de första två semesterveckorna. Vi har precis börjat fundera på om vi under nästa vecka skall pilla navelludd eller om vi ska försöka få tag i en resa. Vi är inne på att ta ett par dagar i Barcelona eller London, alternativt bila runt lite längst kusten om vädret tillåter. Vi får se vad det blir helt enkelt. Nu skall jag återgå till att lägga mig i soffan igen!; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0