Påskhelg

080325

Åkte med mina föäldrar till Sala i påsk för att dels hälsa på min underbara farmor och dels min fina vän Charlotta. Blev en lyckad helg med god mat och trevligt sällskap. Var härligt att återse farmor som alltid är lika glad och positiv trots krämpor och sina 94 år. Var perfekt att kombinera familjeträffen med ett par dagar hos Charlotta och hennes sambo. Har varit ute och ätit middag, tagit en långpromenad med dera hund Primus, fikat, haft soffmys med film och så självklart en massa prat. Problemet är bara att jag saknar henne mer efter att vi träffats, men det är det värtJ


Blev förresten en liten påskpresent både till farmor och till Charlotta. Det bästa med Charlottas var ändå inslagningen i form av ett glittrigt påskägg som kan användas som smyckeskirn. Love it!

          
    
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0