Presentjakt

080221

Presentjakt

Ghaah! Har fått ångest av veckans presentjakt. Kan verkligen inte hitta någon passande present och det stressar mig. Det där med att ge bort presenter är viktigt för mig och vanligtvis något jag tycker är kul. Vill gärna hitta något speciellt och givetvis något som jag vet att personen i fråga kommer att uppskatta. Att jag går igenom hela stan innan jag hittar det jag söker kan dock ställa till tidsmässiga problem för mig emellanåt.. Då jag har koll på stadens utbud och vet på ett ungefär var jag skall satsa på till mottagaren brukar det dock gå smidigare. Likaså då man är två om att besluta vad man skall inhandla eftersom man då undviker att hamna i stadiet av beslutsångest. Där jag befinner mig just nu.

Kanske är något att satsa på det här. Att bli presentshoppare. Under förutsättningen att man har koll på stans utbud vill säga! Hmm.. Välkommen med din ansökan! ;)


För att återgå till min sk ångest så handlar den alltså om att finna den rätta 30-årspresenten, både till Charlotta och till Ulrika. Jag hade först en tanke om att köpa armband med berlocker från Thomas Sabo som de kunde bära med sig som minne. Efter närmare undersökning insåg jag dock att detta inte var realistiskt med tanke på priserna utan fick istället fundera vidare. Var då inne på någon upplevelse som behandling, konsert och teater eller att ta en övernattning tillsammans i någon stad. Eftersom detta dock är svårt att synka och då tjejerna inte alltid uppskattar kultur vände tankarna tillbaka på att införskaffa något som de kan ha på sig. Fortsatte på temat smycken under en period men gick mer och mer över till att titta på skor då båda mina väninnor har en stor passion för detta. Dessutom beslutade jag och Ulrika oss för att gå samman gällande inköpet till Charlotta så nu bär det av ut på sista stadsrundan imorgon då jag måste se till att bestämma mig. Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0