Spets

Gillar denna spetspolo från H&M. Passar bra till en AW eller middag ihop med en kavaj (har alltid ont om de där plaggen som är mitt emellan) eller till vardags med ett linne under. Däremot är jag inte lika nöjd med en spetsblus från Lindex. Gillar att det är lite puff i ärmen och att bryta av från svart med en stark färg, men det var något som inte stämde då jag använde den. Tror hur som helst att den kan fungera instoppad i ett par höga byxor eller i en kjol.

Har även inhandlat de omskrivna spetstightsen från Monki och ett sött linne. Än har jag inte tröttnat på spets! :)

                       


Kommentarer
Postat av: Dottahatte dänn dänn dotta

Ja eller så kan man "sy om den" till en skoter-overall...

2008-08-29 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0