Risigt

Under semsterveckan i Härjedalen förundrades mina norrländska "släktingar" över grenarna som jag omsorgsfullt tog hand om. Kan föstå att det var svårt att föreställa sig resultatet då jag förklarade vad jag skulle ha dem till och troligtvis tyckte de ganska synd om K som är den som får utstå mina inredningsidéer och projekt. Jag hade dock kört en "Ernst" redan förra sommaren med ett liknande grenprojekt (den gången i svart) så jag kände mig säker på ett lyckat resultat. Gillar det enkla och stilrena och passar perfekt då jag inte är bra på att ta hand om blommor (nu har tom K´s garderobsblommor gett upp..).


                  

  

Kommentarer
Postat av: magdalena

Det blev jättefint. Måste visa för pappa så han fattar :)

2008-08-30 @ 22:58:51
URL: http://magdalenasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0