Vilket party

080226

Blev en riktigt lyckad födelsedagsfest i Västerås. Dessutom hade jag det bästa resesällskapet man kan tänka sig då jag hade följe med Ulrika (som kom från Halmstad) båda vägarna.

Charlotta hade satsat på temat barnkalas och serverade barnvänlig mat, marängswisch och kilovis med godis under kvällen. Allt var genomtänkt och välplanerat och vi gäster blev sysselsatta från det att vi kom innanför dörren. Inledningsvis tilldelades vi var sin godispåse innehållandes, förutom godis, något för att markera vilket lag man tillhörde (jag fick prinsesskorna och spö. Perfekt!J) och ett personligt uppdrag som man skulle klara under kvällen för att få poäng till sitt lag. Vidare stod bl.a. poängpromenad och norsk karaoke på schemat. Det knäckte mig något att mitt lag endast kom tvåa på poängpromenaden som handlade om Charlotta, men allt som allt segrade vi och fick avnjuta en flaska bubbel som pris. Sedan avslutades kvällen på dansgolvet på en av Västerås klubbar. Var på ett strålande humör hela kvällen fram till hemgång. Då kom baksmällan ikapp några timmar för tidigt. Men det är helt enkelt smällar man får ta ibland.  


Ps Presenten till Charlotta blev till slut ett par snygga klackar från mig och Ulrika inhandlade på Zara (Både Zara och Top Shop är riktigt snabba på att snappa upp skotrender och går nästan alltid att hitta snygga skor där). Hon fick även ett par långa svarta handskar av mig samt ett egentillvärkat vänskapsarmband i rosa.


   
                                                 Partyprinsessor
   
                                       C i en underbar rosa bakelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0