Wonderful weekend

080506

Helgen blev riktigt lyckad. Tillbringade hela lördagen med Charlotta och Ulrika på stan och på kvällen blev det tjejmiddag. Serverade lax med romsås och till det vitt vin. Därefter blev det en massa godis och tjejsnack. Under middagen avslöjade både Ulrika och Jenny att det var gravida så det fanns all anledning att fira lite extra:) Fick dessutom jättefina presenter under kvällen, bla örhängen, presentkort på massage, blommor, hårprodukter och smink samt en klocka. TACK allihop! Tiden rann iväg och vid tvåtiden insåg vi att det var dags att gå vidare eller att uppsöka sängen. Ulrika och magen valde det sistnämnda, de andra tjejerna tog sig hemåt medan jag och Charlotta fortsatte ut för en helkväll på stan.


I söndags blev det en behövlig brunch på Farrellis och därefter ett jobbigt farväl av mina underbara väninnor. Hoppas att vi ses snart igen!


Älskar Tritoni-klockan som jag fick av Charlotta och Ulrika och den passar dessutom perfekt med mitt läderarmband från H&M herravdelning.


Glömde tyvärr att fota men bjuder på några kort från förra året då jag fortfarande bodde i min etta.



Har ju givetvis även blivit firad av min underbara familj. Av min syster fick jag snygga prylar i rött till köket (bricka, underlägg och en burk för te). Är perfekt att bryta av med färg mot allt det svarta och gråa i vårt hem. Älskar även designen på allt så kommer absolut att göra ett besök i denna inredningsbutik nästa gång jag hälsar på.

Av K fick jag det snygga/vackra halsbandet "make love not war" av Efva Attling. Har velat ha det sedan jag först såg det (älskar när någon minns då man sagt att man önskar/gillar något för en tid sedan) så det var en perfekt present och något jag alltid kan bära med mig. Fick även en vacker bukett rosor, champagne och middag så kände mig ordentligt uppvaktat : ) Älskar dig!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0