Dresses

081126

Jakten på tärnklänningen har fortgått under de senaste veckorna. Dessvärre utan något givande resultat. Då jag skulle prova min backup-klänning på NK var den givetvis slut och silverklänningar verkar över lag lysa med sin frånvaro, såvida jag inte skulle vilja köpa en som ser billig ut eller en som är väldigt enkel. Dessutom lyckades jag inte hitta den silvriga Karen Millen som jag sett på ASOS och kände att alla mina alternativ försvunnit. Till min lycka dök den dock upp igen så det lutar faktiskt mot att det kommer att bli den. Problemet är att den skickas från England viket ställer till det om den inte skulle sitta bra. Och det där med passsform är inte alltid det lättaste. Fick exempelvis erfara detta då jag hittade en underbar klänning på Oasis häromdagen som jag trodde att det skulle bli. Tills jag provade den. Såg ut som en stor ballerina ur svansjön! Det ultimata vore alltså om jag kunde hitta en klänning i stan så att jag slipper lägga pengar på frakt och riskera att behöva skicka tillbaka klänningen pga att den inte sitter bra.

Jakten fortsätter med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0