Julhelgen

081227

Julafton och juldagen spenderade jag och K ute på Hönö tillsammans med mina föräldrar. Var riktigt mysigt att bara vara vi fyra och vi åt och drack gott (jag hade jouren men julmust och cider fungerade bra det också), tog en promenad i kylan (tyvärr ingen snö men dock frostigt och kallt) tittade på Kalle och Karl-Bertil och öppnade julklapparna i lugn och ro (givetvis med rim!).  På annandagen var det dags igen. Den här gången uppe i Vara. Eftersom vi inte skulle ses förrän vid fem var det redan mörkt då vi åkte vilket gjorde att man fick sitta på helspänn hela vägen då vägarna och belysningen är dålig. Väl framme blev iaf det full fart. Jag och K underhöll Fanny i lekrummet innan vi bjöds på varmrökt lax (skönt att bryta av från julmaten. Dessamma gjorde vi redan på juldagen då vi åt kalkon) innan det var dags att öppna klappar. Fick tom besök av en fantastisk tomte (läs: pappa) som de flesta har svårt att mäta sig med.

Tack för en fin jul familjen!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0