Reunion

081201

Tillbringade fredagen i Vara med min syster och hennes familj. Lilla Fanny var i full gång hela dagen, utan uppehåll. Var kul att bounda med henne samtidigt som det inte var helt lätt att hålla jämt tempo med henne (kan även ha att göra med att våra intressen skiljer sig åt en del). Oerhört charmig är hon iaf och det är väldigt svårt att säga nej till hennes söta uppsyn och de faktum att hon kommer ihåg allas namn. Ett lätt trick men det funkade utmärkt för någon som inte passerat tre.


   

På lördagen blev det en lång bilfärd upp till Sala och till min älskade farmor som fyllde 95 år. Helt otroligt att man kan vara så pigg, positiv och aktiv som hon är. Hon är fab helt enkelt : )

Ca 50 gäster besökte min lyckliga och rörda farmor denna kväll. Bland gästerna var bla mina kusiner och mina släktingar Emma och Matilda som var kul att träffa igen då det var flera år sedan sist. Emma hade även med sig sin tre veckor gamla Lija. Helt bedårande! En mysig långhelg med släkten helt enkelt. 

     
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0