Stadstur

081227

Gjorde en sista runda på NK med Emy idag för att se om det kommit in något nytt på klänningsfronten. Så var tyvärr inte fallet, men däremot upptäckte Emy att min gröna klänning nu var på rea! Köpte därför på mig en ny och skall lämna tillbaka den jag köpte till nypris. Perfekt. Nu är jag alltså i stort sett klar (bara en tråkig sjal som skall till och ett par skor).
Nu återsrår dock nästa projekt: att klä Mr K..   


Förutom en runda i några butiker gick vi som vanligt för att ta en lunch då det började bli för mycket folk (mellandagarna är mins lika hysteriska som dagarna före jul). Kunde konstatera att vi blivit för dåliga på att gå ut och äta i kombination med intag av drinkar varpå vi gjorde ett nyårslöfte om fler sådana tjejkvällar under nästa år. Ska bli ett nyårslöfte överhuvudtaget för min del; att skapa fler tillfällen och ursäker för fest : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0