Vilt

081204
Åkte till ett behandligshem i Lidköping i jobbet igår. På väg dit blev vi totalt förbryllade då vi trodde att vi såg en påkörd björnunge längst vägkanten på E20. Vi var helt enkelt tvungna att vända om, parkera bilen och gå ut för att titta. Inte förrän jag stod en meter ifrån kunde jag gå med på att det inte alls var en björn utan ett stort vildsvin. Var tvungen att ta bildbevis. Vildsvinet gjorde tydligen ett starkt intryck på oss för det var det vi pratade mest om den dagen..

Ikväll skall vi på hockey och se MODO-Frölunda. Fortfarande kluvet för mig hur jag skall agera då dessa lag möte så jag kör den gyllene medelvägen och hoppas på oavgjort ; )


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0