Bambisar

081004
Ikväll har vi tittat på "Stjärnor på is", dvs isens motsvarighet till Let´s dance men bättre (gillade aldrig det programmet). Visserligen inget som jag kommer att följa men tyckte det var underållande att se kändisarna entra isen på darriga ben. Antar dock att det inte kommer att bli lika roligt efter några omgångar då de övat upp sig ytterligare för de flesta hade faktiskt hunnit bli riktigt duktiga redan nu. Roligast var iaf, förvånansvärt nog, "löpar-Malin" som vanligtvis känns ganska tillintetsägande och tråkig. Hon var så totalt oglamorös i sin långa, stela och muskulösa kropp och såg mest ut som en gänglig pensionär. Inte undra på att hon fick stanna kvar då det slutligen stod mellan henne och Äntligen hemmas "porr-Lulu" (tror aldrig jag sett någon i ett familjeprogram på svensk TV som medvetet utstrålar så mycket sex som hon).


Finast av de skridskoåkande kändisarna var Josefin C i sitt vita fodral och röda läppar.

Gällande programledarna anser jag att Gynning, som vanligtvis brukar stråla, ikväll blev överglänst av Carina Berg. Detta gällde inte bara utseende- och klädmässigt utan även hela presentationen då Gynning gjorde ett ganska splittrat intryck. Får väl se vad de har att bjuda på nästa vecka. Om jag tittar vill säga.


På tal om Gynning (som jag för övrigt tycker verka vara en härlig person) så har jag nominerat henne till en av sveriges mest gapig programledare. Etta på denna lista ligger dock Agneta Sjödin. Förstår inte varför de tar i så när de ändå har en mikrofon under näsan??.. 
(risken för att somliga anser att jag nu kastar sten i glashus är överhängande eftersom jag själv har en tendens att vara högljud. Men märk väl att inlägget handlar om att vara gapig och inte högljud; )

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0