Förberedelser

081014

Eftersom inbjudningarna har gått ut kan jag avslöja att bröllopet som jag skall på i januari är min systers. Med tanke på att jag skall vara både brudtärna och toastmaster är det en hel del att förberede och tänka på. Detta har resulterat att jag under ett par nätter, i kombination med en förkylning, låg sömnlös och funderade över dessa uppdrag. Nu har jag fått ganska bra ordning på upplägget för möhippat och har börjat fila på ett rim i kombination med ett bildspel under bröllopskvällen, vilket gjort att jag gått ner i varv igen. Det stora problemet kommer troligtvis bli att hitta en outfit till mig själv. Idag var jag runt halva stan med min mamma och har ordnat en stass till henne och min syster fann sin brudklänning igår, på första försöket! Bara jag kvar helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0