Arn

080918

Har precis kommit hem från en helkväll med min käre far. Vi har varit och tagit en snabb matbit (maten var kanske inte så snabb men vi var pga tidspress) och sedan såg vi Arn, riket vid vägens slut. Tyckte att föregångaren, Tempelriddaren, var sådär. Hade förväntat mig fler stridscener och inte så mycket om kärlekshistorien. Filmen var dock mycket vägjord och jag tycker det är kul att Sverige levererar en storfilm. Hur som helst ville jag se uppföljaren och jag tyckte att den var bättre på de flesta plan. Lite långsam på sina ställen, men även denna mycket välgjord. Gillar alla detaljer och tyckte att håruppsättningarna med alla flätor var imponerande. Skall absolut tipsa den blivande bruden som jag känner om detta! Vore snyggt till en enkel brudklänning om man gillar den romanstiska stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0