Babylycka

080924

Idag var underbara Ulrika och hennes sambo Martin i Göteborg. Blev ett kärt återseende på några timmar då vi fikade och uppdaterade varandra på den senaste tidens händelser. Ulrika såg stålande ut och vad jag kunde se hade hon bara en söt kula på magen. Får verkligen hoppas att man själv lyckas bli fint gravid om man någon gång befinner sig i den situationen!


Då vi skildes åt skulle de blivande föräldrarna iväg för att ta reda på om de väntade en flicka eller pojk. Jag kan avslöja att det var två stolta och lyckliga föärldrar som senare på dagen meddelade mig resultatet!:)


Efter träffen med Ulrika blev det ett besök på H&M barnavdelning innan jag styrde stegen hemmåt. Oj vad mycket fint det finns till barn!! Funderar nästan på att börja producera bara för alla söta små kläder och acccessoarer : ) Hello-kitty kläderna har varit favoriter sedan länge men gillar även då det görs kopior på vissa vuxenkläder till barn. Vad sägs tex om ett par rosa "Ugg"-skor till en tvåmånaders?! Måste helt enkelt tillbaka efter löning och shoppa lite till min systerdotter..


Skorna för baby var om möjligt i ännu sötare modell


Kommentarer
Postat av: Ullebulle

Tack underbaring för fina ord om mig och magen! Alltid lika kul att ses även om det var kort, och jag var kanske mer än lovligt splittrad... Men mkt lycklig på vägen hem! Har blivit en del shopping i helgen, ännu svårare att hålla sig nu. Får ständiga kommentarer från folk som anser sig tillhöra kategorin "äldre och därmed automatiskt kloka och kunniga" om att man ska vänta tills att barnet är fött... Jag säger som Carrie : Shopping is my only cardio!

2008-09-28 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0