Chardonnay

080901

Då jag var på väg till tjejmiddagen i fredags gick jag in på systemet på Avenyn för att köpa med mig en flaska vin. Har aldrig sett så mycket folk på ett systembolag tidigare, inte ens dagarna före nyår! Köer till alla kassor plus att kön fortsatte att ringla sig längst väggarna i butiken. Galet! Var helt enkelt ingen idé att ödsla 45 minuter på att stå i kö. Såg iaf denna underbara flaska med Chardonnay på bolaget. Som en parfymflaska : ) Har ett vagt minne av att jag smakat detta vin tidigare men kan inte minnas vad jag tyckte om det. Måste absolut köpa med mig den vid nästa systemetbesök. Om inte annat för flaskans skull: )

         


Update: Efter att ha pratat med Charlotta kom vi fram till att hon, bland mycket annat fint, fick denna flaska under sin 30-års fest. Problemet löst! Smaken minns dock ingen av oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0