Hard candy

080925

Idag tog jag en långlunch med Karolina och var även uppe på avdelning för att titta på hennes lilla Wilma. Det var det ljuvligaste jag sett! Så liten och näpen, lite drygt 2 kilo bara (1,7 vid födseln). Redan nu tyckte jag att hon hade tydliga ansiktsdrag. Hon har definitivt ärvt sin mammas fylliga läppar och enligt Karolina själv även hennes temperament och straka vilja.


Karolina själv såg strålande ut och var tom mindre än före graviditeten. Var riktigt härligt att umgås igen och båda uppskattade att ta en långlunch med både sushi och kafébesök i sällskap av solsken.

Då jag letade presenter till Wilma tidigare i veckan ville jag ha både något mjukt och något hårt. Blev slutligen en mjuk, söt nalle i gammaldags stil och en kaxig rosa bil med vita prickar från "Bra Leksaker". Detta visade sig passa perfekt då vi under lunchen pratade i termerna mjuk-hårt både om namnet Wilma och om hennes person; liten men tuff, mjuk men bestämd och kaxig: ) Kommer att bli en riktigt härlig tjej det här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0