H&M

080830
Kul att H&M verkligen satsar på sina skor! I somras kunde väl ingen undgå de svarta espandrillas som många använde flitigt och nu inför hösten har jag sett flera snygga par, både i butik och på nätet. Dessutom är de prisvärda. Har köpt de här tjocka klackarna och har klickat hem de grå snörskorna som var slut i min storlek i butik. De borde komma nästa vecka men dessvärre har jag hört att de är små i storleken så får hålla tummarna för att de passar.  

I övrigt har jag sett både snygga snörskor (har fortfarande svårt för "herrmodellerna" men gillar "farmorskängor") och skoletter i olika tidningar, nätsidor och bloggar men dock inte i butik ännu. Stressande. Att veta att nyheterna är på väg in men att det finns en överhängande risk att man inte hinner komma över ett eget par..
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0