Höstmys

080921
Har haft en skön och avslappnande helg då jag njutit av det fina höstvädret och slappat i soffan med K och några filmer. Har även varit till nytta genom att jag städat och tvättat samt varit nyttig då jag tränat. Borde absolut besöka mitt gym oftare, dels för att jag behöver det och dels för att det är så snyggt. Funderar allvarligt på att åka dit ebart för att tillbringa en timme i det välstylade omklädningsrummet. 
I helgen har jag även skapat lite utrymme i garderoberna genom att jag fått ut sommarkläderna på vinden. Kanske några höstkläder där ute som söker nytt boende? ; )

 


Kommentarer
Postat av: zelita

hehe du får kolla in www.leilei.nu ...där finns en massa höstkläder =)

2008-09-21 @ 20:34:24
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0