Mönstrat

080905
Jag och Charlotta är rörande överens om att Topshop har riktigt snygga skor. Iaf om man tittar på nätet och i olika reportage. Besöker man butiken finns dock inga av de par man suktat efter. Vad är det??! Å andra sidan skulle jag troligtvis inte köpa några ändå eftersom klackarna på dessa skor brukar vara ordentligt höga. Har inget emot att komma upp några centimeter men med 15 blir jag nästan 1,90 lång, vilket är för mycket och dessutom vill jag inte riskerar att få "transa-känsla"..

Förutom att komma tomhänt ur Topshops butik lämnade jag tillbaka några inköp som jag gjort tidigare i veckan. Fick dock med mig två mönstrade strumpbyxor hem från Åhlens. Blir perfekta i höst till kjol eller klänning : )

 
Här har jag på mig det gråa paret.
Blev ett par svarta också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0