Ögongodis

080924
Har varit strålande sol idag och jag älskar hösten när den erbjuder sådant väder. Nackdelen för mig som har ljusa ögon är dock att jag blir så känslig för starkt solljus. Kände mig näst intill förblindad idag där jag gick runt med två smala springor att titta ut genom, så det är helt enkelt hög tid att plocka fram solglasögonen igen! Kommer nog främst att bära bågarna från Barda (ljusa i plast) nu i höst men gillar även mina svarta glajjor från HM herr (trots att glasen har en förmåga att trilla ur emellanåt). Kommer precis som i somras även bli lån av K´s pilotbågar då och då, sscchyyy..

         
        Årets skörd                                Jean Pierre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0