Universeum

080907
Har tillbringat hela eftermiddagen på Universeum tillsammans med min familj. Kan meddela att jag är helt mör efter att ha tittat på gigantiska akvarium, befunnit mig i tropisk regnskog och kollat olika "experimentrum". Den med mest energi var troligtvis lilltjejen som endast fick en liten svacka mot slutet. Hon piggnade dock till igen efter att ha avnjutit sin första måltid med kinamat :). Helmysig dag och nu blir det en lugn kväll med film. K har upptäckt en norsk motsvarighet till Beck och Wallander. "Varg Weum" heter den och handlar om olika fall som privatdetektiven Varg tar sig an (har förstått att han ursprungligen är socionom så nu har jag ett alternativ om jag skulle tröttna på mina nuvarande sysslor). Känns lite fånigt i början innan man kommer in norskan men i övrigt är handlingen både spännande och bra. 

        Fuglesang?                   Jag har hittat Nemo!            Förste trumslagare
              
                                               
                                                          Beväpnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0