Bra start?

080926
Eftersom jag den senaste tiden legat av mig med powerwalks och gymbesök och istället föredragit att trycka godis i soffan kände jag att det var dags att göra ett ryck. Ställde därför klockan igår morse och 06.15 stod jag ute på gatan redo för en morgonpromenad. Upptäckte dock att det var svinkall, bara sex grader. Jag drog därför upp ett rejält tempo i hopp om att bli varm men ingenting hjälpte så jag var som en isbit då jag stapplade inannför hemmets dörrar 40 minuter senare. Tror faktiskt att jag förfrös rumpan.

För att inte göra om samma misstag som igår valde jag idag att rusta mig för kylan och klädde därför på mig flera lager innan jag begav mig ut i morse. Insåg dock ganska snart att det inte alls var lika kallt som igår och bara efter några minuter började jag koka rejält. Antar att det är läge att införskaffa en utomhustermometer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0