Knådad?

090416


Äntligen fick jag tummen ur och utnyttjade mitt presentkort som jag fick förra året av Lisa då jag fyllde år. Presentkortet bestod av en ryggmassage på Gilda Skolan och jag såg verkligen fram emot att få bli ordentligt knådad. Blev dessvärre besviken då halva tiden gick åt till att massören fyllde i ett formulär om min rygg och vilka produkter jag använder samt till att få igång blodcirkulationen med någon form av vibrator. Därefter ägnade hon sig åt min rygg. Visst var det behagligt och avkopplande, men det kändes mest som att bli kliad på ryggen och jag väntade hela tiden på att hon skulle börja ta i. Då var det hela plötsligt över. Suck. Tacka vet jag K´s händer! :)



                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0