Bakvärk

090430

Vad är nu detta?! Alla som jag håller av verkar få problem med ryggen??!. Först började min pappa med långvarig värk, sedan går Emy och får ett kraftigt ryggskott i helgen då hon flyttar möbler och får åka in akut till sjukhus och slutligen får K muskelkramp (hoppas iaf på att det inte är diskbrock) då han kliver ur bilen på väg upp till norrland och är nu sängliggande. Stackare!! Hoppas att denna negativa trend bryts snarast och att de alla snart blir bättre. (I dagsläget är jag dock främst egoist och känner mest oro inför att Emy inte skall kunna komma på fredag.. Med tanke på ett det redan är bortfall med en tredjedel är jag extra mån om att mina nära kan komma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0