Firmafest

090517

I fredags gick firmafesten av stapeln. Efter att ha fått gå hem och vila i någon timme pga migrän kändes det tveksamt om jag ens skulle kunna gå, men efter några tabletter, dusch och slutligen välkomstdrink kändes det genast bättre. Var på en helt underbar plats vid Delsjön. Som en midsommardröm med röd "stuga", stor gräsmatta och grillning. Maten var fantastisk och upplägget för kvällen lyckat. Dessutom hade jag tur med min bordsplacering och hade supertrevligt tillsammans med mina bordsgrannar. Dessutom vann vi musikfrågesporten vilket sträkte bordet ytterligare. Därefter följde dans, skratt och galna bilder. Lyckligtvis med min kamera så att jag kunde ha kontrollen över resultatet;)  


     
    

Lördagen blev en något snopen historia då jag hade planerat att både träffa Ulrika och lilla Alicia från Halmstad och sedan Veronica från Karlstad innan hon sprang Göteborgsvarvet. Blev dessvärre inget med någon av träffarna men Emy och hennes syster rastade mig några timmar under eftermiddagen och jag fick även se en drös med svettiga människor springa längst Avenyn. Dårskap enligt min mening samtidigt som jag givetvis är imponerande av de som klarar av att genomföra loppet. Gällande Veronicas skäl till att springa kan jag bara hoppas på att hon inte tränar inför att lägga benen på ryggen den 30 maj då hon skall stå brud..

Runaway Bride


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0