Mingel

090531

Har haft en härlig vecka med middag, rosékväll+femkamp och besök av svärmor.

Kvällen med barnlediga Karolina och Daniel började med att jag fick skicka iväg dem till affären för att handla en ingrediens till maten som det visade sig att jag inte hade hemma.. Efter det lilla missödet hade vi dock som vanligt en lyckad kväll!:) Dagen därpå tillbringade vi tillsammans med solen på Hönö varefter jag såg ut som danska flaggan på armar och bröst.. I den ljumma sommarkvällen mötte vi sedan upp partyduon Emy och Daniel för att dricka rosé/öl och sätta tävlingsnerverna på spel. Det visade sig dock bli på Gasten som vi fick bekänna färg (min röda var ju dock ganska given..) när vi var de enda där som tassade runt i mörkret.

        

Tillslut lyckades vi även få till en helg då svärmor kunde komma ner på besök och äntligen fick våra förädrar träffas:) Blev en riktigt trevlig tillställning ute på Hönö med middag på "Franses", en kort rundtur och kaffe hemma i huset. I övrigt har vi främst gjort stan; gått runt en massa, ätit ute, njutit av solen med en glas vin, ätit glass och varit uppe på Heaven. Lyckades även få stryk på spårvagnen av en galen kvinna som, mellan hennes prat med sig själv, svingade sin väska rätt i baken på mig. Två gånger fick jag smaka bögslungan innan vi bröt ihop av skratt. Har alltså haft en bra helg ihop med familjen men nu är det skönt att bara landa i soffan och vara ensamma några timmar innan jobbet väntar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0