Mörkläggning

090329

Igår blev det bowling tillsammans med K. Hade inte räknat med att gå segrande ur kvällens möte, men låg hack i häl på K under hela första spelet då jag plötsligt gjorde två strike på raken och övertog ledningen. Därefter hamnade jag i rännan flera gånger och förlorade slutligen. Att jag förlorade gjorde mig inget, men att det blev med mer än väntat och att jag inte levde upp till mina egna förväntningar på mig själv gjorde mig ordentligt irriterad. Samlade dock ihop mig lagom till att spelet tog slut och det var dags att gå vidare, men antar att jag får erkänna att jag är en dålig förlorare..


Vi fortsatte till Avenyn där vi åt middag och tog några glas. Vi var på plats lagom för att beskåda hur Avenyn släktes ned under "earth hour". Utomhus var det i stort sett endast gatubelysningen som släktes men de flesta krogarna släkte ner och ersatte med levande ljus vid alla bord. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0